måndag 6 juli 2009

Delicious

Jag tror jag kan ha nytta av den här tjänsten om jag bara lägger lite inledande tid. Jag importerade alla mina bokmärken ca 200 (hoppsan), jag har gjort en del publika så ni kan se vad jag tittar ofta på. Jag har börjat rensa för en del bokmärken känns onödiga (t ex hotmail.com). Jag kan tänka mig att bilda nätverk med arbetskamrater, ofta brukar jag skicka länkar till de jag tror är intresserade, med denna tjänst blir det mer upp till dem att titta och lägga till själva också.

Etiketterna känns bra än så länge, får se hur det blir när man ska importera allt som finns på jobbdatorn också, där finns ännu fler bokmärken!!!

Förhoppningsvis kan jag få bättre träffar här än vad jag får när jag googlar. Jag ska prova och se.

Jag kan tänka mig att bilda nätverk med ämneskollegorna, ofta brukar jag skicka länkar till de jag tror är intresserade, med denna tjänst blir det mer upp till dem att titta och själva bidra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar