tisdag 14 juli 2009

Youtube 2

Så, nu fick jag äntligen gjort uppgiften med att göra en film med hjälp av webbkameran. Jag fick min dotter att spela in en presentation av sig själv. Här finns den YT (man måste vara vän, för att kunna se den).

Nu när mina tre barn åker iväg till mormor och morfar ett par dagar, ska jag lägga in en stöt på alla uppgifter. Jag ser inte fram emot att gå in på Bilda och kanske förstöra för andra (jag är redan orolig). I detta moment känner jag att jag är ute på okänd mark. Flera andra pratar om programmering. Det är inte min grej!

Jag återkommer i eftermiddag, hittade två intressanta artiklar i helgen som jag har tänkt reflektera kring.

2 kommentarer:

  1. Hej! Oroa dig inte! Du behöver inte kunna programmera! Och inte heller kommer du att förstöra för andra! Ett tips är att skapa en mapp för dina egna sidor och test! En mapp som du hittar tillbaka till! Snart går jag på semester då blir det inte mycket skrivande! hälsningar Carina

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat så smått. Det gick OK, men jag var på helspänn hela tiden och frågorna blev krystade. Jag kommer att sakna dig på webben. Du får Twittra.

    SvaraRadera